top of page

ANVÄNDNING

Möjligheterna är enorma och vi vet att ni kan ge produkterna en plats i många områden och sammanhang.

Har ni även möjlighet att engagera era kunder och stötta en välgörenhetsorganisation skapar det ett ännu större värde som gör skillnad. 

Nedan kommer några exempel som produkterna passar in.

 

KUNDMILJÖ

I olika kundmiljöer - Vid kassan eller receptionen. Här är oftast den sista delen av kundresan innan era kunder lämnar er. Det är viktigt att göra ett avtryck som gör skillnad och skapar minnen. Detta eftersom det är det sista personen kommer ihåg av ert möte. 

MÖTEN

Under möten kan ni dela ut produkterna så barnen har något att sysselsätta sig med. Detta skapar en högre lojalitet hos era kunder och ni visar att ert företag bryr sig om dem och deras barn.

Förmedla_er_kompetens_och_kunskap_och_d

Mässor

Att dela ut produkterna under mässor gör att ni sticker ut från mängden och blir ihågkommen.

Lekhörna

Med böckerna kan ni skapa en plats för barnen att sysselsätta sig med under tiden ni pratar med kund. Oavsett om det gäller i butik, på mässor, evenemang osv. 

Digitalt

Använd böckerna som en E-bok och förmedla er kunskap i era digitala miljöer.

Internt

Förmedla interna budskap i böckerna för att skapa stolthet internt och göra medarbetare delaktiga i böckerna.

bottom of page